30 Ekim 2011 Pazar

PEMBE PATİK MODELİ

 



patik modeli isteyen arkadaşlara bir alternatif, işte buyrun size çok şık bir patik örneği.
kendi el emeğim olan bu patiğin yapımı çok kolay olmakla beraber çokta zevkli örülüyo isterseniz ben nasıl yapıldığını anlatayım.

öncelikle ben patiklik ip kullandım onu belirteyim. DERYA BAYKAL'ın programında göstermişti 3 ilmekle başlanıp her iki taraftan artırarak düz örgü olarak devam edilir. bu artırma ayak numarasına ve ipin kalınlığına göre değişir.ilmek sayısını ayak boyunuza denk gelince 2 ters 2 düz lastik örgü devam edilir. bu örgü şeklide taban enini kaplıyacak kadar olur.daha sonra tekrar düz örgüye geçilir ve her iki taraftan birer birer eksiltilir taki 3 ilmek kalana kadar.3 ilmek kalınca hepsi birden şişe alınıp tek ilmek bırakılır ve bitirilir.parmak uçları ve topuk arkasına gelen kısım dikildikten sonra resimde de görüldüğü gibi uygun bir modelle tığ işi yapılır kenarlarına, en son üstüne isteğe göre süsleme yapılır.
NOT: BEN BİLEK KISMINIDA DİKTİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder